søndag 3. august 2008

Hverdag igjen..

Ja da var det hverdagen igjen da... Litt godt også, men litt trist at sommeren er på hell:( Jeg skal sende gutten min i barnehagen idag etter 4 uker hjemme. Han gleder seg masse! Om 2 uker skal lille frøkna mi begynne....gruer meg nå kjenner jeg...Lille lulla mi. Det er så mange tanker oppi hodet mitt om dagen. Snart er barselpermisjonen over (for siste gang..) og det ekstra halve året har gått så fort. Men du, hvor jeg har kost meg hjemme med jenta mi, og ikke stresset hver morgen med å rekke tider;) Jeg håper jenta mi vil tilpasse seg bhg like fort som storebror gjorde. Hun er en robust liten frøken, så jeg håper.. Jeg er jo selv førskolelærer og VET jo at ting ordner seg, men allikevel gjør det jo noe ved deg når du hører den såre gråten til barnet ditt, når du går... Som sagt er jeg i det sentimentale hjørnet på morgenkvisten, så jeg legger ved en lo jeg laget for lenge siden. Det er noen av de få bildene jeg har av jenta mi som nyfødt. De betyr endel for meg. Jeg tror jeg liftet Ingvild Bolme ;))



3 kommentarer:

Hanna sa...

Så nydelige LO'er du lager! Blir helt inspirert her jeg sitter. Takk for at du deler! Jeg legger inn link til deg i bloggen min hvis det er greit :-)

Hanna sa...

Det går nok greit med barnahagetilvendingen. Det er så sårt når de gråter, og vanskelig å snu ryggen til å gå på jobb (føler meg jo som verdens verste mamma de morgenene der). Men, heldigvis ser jeg jo at ungene mine virkelig trives i barnehagen da. De savnet barnehagen da vi hadde ferie. Tross alt har de jo bestevennene sine der :-) Lykke til!

Elisabeth Helland sa...

åh, denne her var da skjønn....så lekker så lekker.....