mandag 18. juli 2011

~Nyter sommeren~

Da er vi tilbake fra en liten tur til Kristiansand. Vi var MAKS heldige med været, som dere ser av bildene! Vi måtte en tur innom Dyreparken. For 3 år siden var vi der på Sabeltannshowet på kvelden med gutten min. Han var STORfan:) Han pustet kun for Sabeltann på den tiden...men nå....er han SÅÅÅÅÅ barnslig, dere aner ikke! Nå er det KUN Jack Sparrow som gjelder, Sabeltann er pensjonist.

Da vi dagen før informerte ungene at vi skulle til Dyreparken og møte Langemann m.fl. så sier poden min; " Men det gidder jeg ikke Mamma!....Jeg gjør det for Luna!..." Jeg kan si dere en stolt gutt posere med Langemann LOL.




Her poserer han sammen med "barnslige" Langemann..hehe

Legger ved siste Skissedillabidrag. Bildet er av gutten min, som alltid lager merkelige lyder når han leker. Han leker ikke, han ER! Vi har besøk av ei søt jente hos oss denne uka, nemlig Linda. Hun har laget en flott Lo basert på Brit sin skisse. Løp inn og vær med du også:))


3 kommentarer:

Caroline sa...

hihihi! se herlig kommentar! Tenker det var litt stas innerst inne å bli avbildet her, ja :)
Herlig layout i herlig lula stil:D

Yasmin sa...

Herlig lo! Digger tema du har valgt på den også.. Sånn er nemlig felix også når han leker hehe.. :) Alltid morsomt å se prosjekter fra deg! :)

~Isabell~ sa...

GRATULERER SÅ MYE MED DT PLASS HOS TCR, VIRKELIG VELFORTJENT. NYT FERIEN=)