fredag 4. juli 2008

DT bidrag for Scraphaugen og litt til..

Nå drar jeg på ferie i 14 dager, så jeg ville bare legge ut noen DT bidrag for Scraphaugen;) Jeg fikk i oppgave å skrive en artikkel om bruk av utradisjonelle materialer. Gå gjerne inn på designsidene deres å se, om du er interessert;)) Men loene legger jeg ved her.

Den første her er ikke DT bidrag, men en lo jeg laget for moren min. Hun og min datter har så god kontakt og jeg knipset så søtt bilde av de her om dagen. Det måtte jo scrappes!



Dette er en lo, scrappet på kork

Her har jeg brukt behandlet kartong bak bildet mitt;)



På denne har jeg scrappet med bobleplast;)


Materialliste og forklaring ligger på designsidene for de som vil titte mer;)
Da vil jeg bare ønske alle en flott sommer og gleder meg til en real bloggrunde når jeg kommer tilbake. Da blir det nok noen ferieloer rundt omkring tenker jeg...!



4 kommentarer:

Anita sa...

Du lager utrolig nydelige layouter!:)

mo9ca sa...

Så mange herlige LOer du har laget!! Falt spesielt for den med lillemor og mammaen din - helt skjønn!!

Ha en super ferie da!!
*klem*

Yasmin sa...

så flott lo'er!! :D Du ble jo borte for meg i stad, så jeg måtte inn hit for å sjekke lo'n din.. Virkelig nydelig er den øverste.. Du er så flink til å bruke de store blomstene fra pentaloo.. Jeg kjøpte meg en sånn pakke i dag, også tenkte jeg gosh! hvordan skal jeg klare å bruke så store blomster.. hihi... Du er i allefall kjempe dyktig Lula!

stor klem

Carrin sa...

Vakkert vakkert!