mandag 11. august 2008

Award


Jeg fikk denne koselige awarden av Anne , tuuusen takk!


There's some rules for this award as well:

1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve nominated.

Jeg sender denne videre til noen damer som gir meg bøttevis med inspirasjon!

Carrin
Nabon
Reneeya
HegeAL
Salte


Se på de nyyydelige bloggene deres. De har alle ulike stiler, men UNIKE i hver sin klasse!!

4 kommentarer:

Carrin sa...

Åhhhh, er ikke du verdens søteste eller hur??? Så koselig, tusen hjertelig takk skal du ha!!

Lene - nabon sa...

ååå, tusen takk!!!

Det var koselig!

Digger dine greier også!!

*klem*

Salte sa...

Tusen takk Lula!! Jeg skal sende den videre. Sendte deg forresten png fila tidligere i dag - på scrapping

Beate sa...

Hehe, du får den samma awarden fra meg også. :)