fredag 19. september 2008

Gjestedesigner-Scrappemania


Jeg syntes utfordringen til gjestedesigneren CarrinScrappemania var så morsom. Gullkorn er noe vi må bli flinkere til å skrive den, både fra voksne og barn hihihi. Jeg har valgt å scrappe en lo av min gode venninne Hege sin datter. Hun er 7 år og stolt skolejente:) Hun og moren sto på badet for en stund siden etter å ha badet og dusjet. Så kikker hun opp på moren sin og sier: " Mamma, jeg vil også ha sånne lange pupper som deg, når jeg blir stor"...*lol* Ja, ja, slik er det å få sannheten midt i trynet;)

8 kommentarer:

Anne Bente sa...

lækker, lækker, skønne billeder og flotte farver.

Unknown sa...

Ååå så morsomt!!! LOL :D
Dei er utrulig herlige desse småtrolla og gullkorna deira!

Nydelig LO, i freshe farger og stilig oppsett!

Karina Beck sa...

Dejligt pige LO.

Yasmin sa...

Kjempe lekker Lula! :D digget fargene, fresht og lekent.. :)

ps. ta en titt i bloggen min.. :)

Tilte sa...

Hahahaha ... sandheden skal man høre fra børn og fulde mennesker ... sikke en sjov historie :o) og et meget lækkert LO - skønne farver ;o)

Renée og Amanda sa...

haha, huff, unger er altfor ærlige noen ganger :p
Digger det grønne i bildene mot det rosa/lilla!!

Maiken sa...

Nydelige farger...Og for en lsagferddig kommentar!*knegg*

Lin sa...

Denne var lekker. Likte veldig godt at du har med flere bilder og at den var så "ren". Tror nok jeg må lifte denne en gang.
Har lagt deg til i bloggen min.