torsdag 26. mars 2009

Messehelg og ras av bilder!

Denne uka har gått så fort, at jeg ikke har hatt tid til oppdateringer i bloggen min. Messehelga var helt knall! Carrin og HegeAL kom nedover fra henholdsvis Tromsø og Tronheim;) Vi hadde det sååå moro sammen og lo masse:) Men tenk....det er nesten tragisk å tenke på og jeg får jo helt vondt langt inni scrappehjertet mitt..vi tok ingen !!!!!!! bilder sammen!!! Huff og huff...så jeg har INGEN bilder av noen..trodde jeg. Helt til jeg satte minnebrikken min i dataen og VIPS så poppet det opp noen selvportrett av HegeAL! *LOL* Så siden hun var så tøff i trynet og tok de bildene , legger jeg ut et av dem her...til skrekk og advarsel for de som tar bilder uten at eier vet MMMOOOOHHAAAAA

Vi i Skissedilla møttes på messa og tok noen lekre lekne bilder..noen av de ser du her;) Det er så herlig med selvironi og at man ikke tar seg selv høytidelig. Digger virkelig slike mennesker!!


Tuuusen takk for helga og jeg gleder meg til vi treffes igjen!







Ja, ja, Hege....... *lol*



Nydelige Maia!
Så tilslutt noen loer jeg laget i helgen.








Dere som ikke har vært innom skissedilla bloggen vår....LØP INN! Vi har herlig candy og en bonusskisse på gang med flotte premier!




6 kommentarer:

HegeAL sa...

OMG...ler mæ i hjæl!!! At jeg aldri lærer...burde jo skjønt at de bildene kom til å smekke tilbake på meg *lol*
Tusen takk for superduper helg snuppa! Love you a lot!!!

Hildegunn sa...

Kule bilder og flotte LOer!
Grattis med Skissedilla!

Carrin sa...

Hehe, så bra!!!
Ei super helg ja....men rimelig tragisk å komme hjem med 17......hele 17 bilder fra helga på kameraet?!
Jaja, men i juni vet du....da blir det flere bilder! ;)

Broggis sa...

Omg!
Og der dumpa jeg nederst i blogsfeeden vår...
Takk for sist!

Siv Anita sa...

Nydelig LO. Var forresten utrolig mye flott her inne, så jeg får bare oppsummere: Du er dyktig!!!
Gratulerer med den nye og spennende bloggen, Skissedilla!
Skal bli gøy å følge den fremover...

KjerstiKK sa...

Heisan
Takk for hyggelig besøk i bloggen:)
Og grattis med skisseddilla. Spennende! Morsomme bilder dere har tatt *lol*