onsdag 29. juli 2009

Sommerskolen!

Minneriket er sommerskolen i full gang. Alle gudinnene lager hver sin oppgave og legger ut. Utrolig kreative og morsomme oppgaver, hvor vi må tenke litt annerledes. Denne loen er laget etter Maren sin oppg :

"Scrapp en lo som handler om hverdagsglede. Det skal ikke handle om mann eller barn og den skal inneholde journaling"

Jeg valgte et bilde av meg og Nabon. Jeg var på et lite scrappetreff hos henne i helgen. Et slikt uhøytidelig treff, hvor vi har det moro og jeg rusler inn døra hjemme i 03 tida *lol* Det er hverdagsglede for meg!




9 kommentarer:

Anne M sa...

Kul og fargefresh LO!!

Carrin sa...

Dæven døtte!!
Du den LO`en er noe med det kuleste du har laga på lenge altså!
Virkelig fresh og flott!!

Broggis sa...

Kuuuuuuuuuuuult!
Hadde det jo så festlig med dere gærningene!

Anonym sa...

Herlig fargerik!

Ann-Katrin sa...

He he, så kult bilde av dere! Stilig oppsett og fresh pynt.

Ann-Katrin
http://www.papirhobby..no

Pia sa...

He he, herlig LO!

Gro sa...

Så utrolig kul LO og kult bilde av to "gale" jenter.
Må si at jeg fant mye inspirasjon her, så nå lurer jeg på og sette meg ved scrappepulten.

Ha en fin helg.

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Hehe, herlig! Kult med sirkler :)

Peggy sa...

Oh wow, I love the look of this LO as well! I think it's great you have such diversity in your pages!
xxx Peggy