tirsdag 18. august 2009

Endring i livsstil

Hverdagen har innhentet meg, så til de grader. Etter å ha neglisjert meg selv og min helse en god stund nå, var det tid for tankespinn.

Dette handler ikke om noen kilo for mye..nei...dette handler om å føle seg vel og å fungerer slik jeg vil;) Ferien tok på..bokstavelig talt, og jeg trenger å komme i form. Rødvinskvelder, potetgullfetisj og sofasliter...JEPP, Thats me.... Så nå har jeg tatt tak for å snu den negative trenden.

Det er deilig!

Jeg legger ved to av loene som jeg lagde til Minnerikets sommerskole. Oppgave var å bruke hvitt, rødt/rosa og turkis sammen.





4 kommentarer:

Maria Therese sa...

digger den øverste ♥

HegeAL sa...

Jeg beundrer deg snuppa som tar tak i deg selv for å få det best mulig med deg selv. Du er flink!! Nå er det bare 1 uke til dere kommer, og jeg gleder meg som en unge på julaften!!! Love ya!

-klem-

Beate sa...

Enig med Tessa, den øverste var skikkelig stilig. :)

Ønsker deg en fin helg

Mathilde sa...

Åååh vad den översta var vacker!! Helt underbar!
Kram