tirsdag 6. oktober 2009

Skissedillaskisse #28

Denne uka er det jeg som har laget skissa hos oss på skissedilla. Sleng dere med! Vi har også månedens sponsor, som er Riff Raff Designs. De sponser denne lekre premien til en månedsvinner!! Vi velger i begynnelsen av november. Så alle som er med på de påfølgende skissene kan være vår heldige vinner.

Her kommer mitt bidrag til min egen skisse;) Et bilde fra i spmmer, hvor ungene kjørte berg og dalbane på en park ved Varberg (Sverige). Et bilde, som er fullt av kule freshe farger å leke seg med! Jeg har brukt endel overlays fra Hamly og glimmermist.





6 kommentarer:

Ann-Katrin sa...

Hei Lula!
Så stilig og fargerik. Virkelig smashing!

Ann-Katrin
http://www.papirhobby.no

~Isabell~ sa...

Så utrolig kul denne ble, elsker å se slike fargerike kreasjoner, du er bare rå=)

MonaV sa...

Et flott fyrverkeri av farger.
Råflott!!!

Karina Beck sa...

Virkeligt flot og dejligt farverigt layout!
God weekend.

Anonym sa...

Hei Lula!! Tusen takk for så koselig kommentar i bloggen min! Det er så kjekt med positiv tilbakemelding.

Jeg føler det likt ovenfor din stil og dine oppsett. Skissen her var kanonflott, og din løsning var bare kanon kul!!! Den sjiraffen var så skjønn. Hvor har du kjøpt den??

Uansett, ha en flott dag og ei fantastisk helg =)

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Likte denne veldig godt flotte farger:)