mandag 17. mai 2010

{Hipp hipp}

Da var dagen over og to fornøyde barn ligger og sover allerede;) Vi var heldige med været da det var opphold hele dagen med 14 grader. Vi gikk i barnetoget og ungene gjorde store øyne, da korpset spilte. Vi gikk hjem etter toget (siste året vi kan det *lol*). Så dro jeg på kirkegården og tente lys på graven til farmor. Deretter fikk vi besøk av Farmor, Farfar, Tante, Mommo, Offa og Øystein. Vi koste oss med grilling av pølser og deilig is /jordbær og kaker.

Jeg måtte en liten tur til legevakta igår kveld. Jeg fikk konstatert halsbetennelse OG bihulebetennelse *dritt* Så det går i antibiotika og smertestillende her om dagen....Joda..litt synd på meg er det vel!

Et bilderas følger fra dagen vår:







Avslutter med en lo jeg har liftet. Jeg har prøvd å finne ut hvem som har orginalen, men klarte det ikke. Hvis noen kjenner den igjen ,så si ifra;) (Det er nok ei svensk jente)

Ha en fortsatt flott 17.mai til alle som er innom!


2 kommentarer:

Pia sa...

Flotte 17.mai-bilder! Så stor Luna har blitt!
Og nok en kul LO, lift eller ei!

Beatemor sa...

Flott Lo! Veldig enkel og ren. Herlige farger! Ser at det er en viss familielikhet hos dere ut fra disse bildene ja!