mandag 14. juni 2010

{Lavvotur}

Jeg er IKKE kjerringa til Monsen for å si det sånn....Dessverre vil vel mannen min si. Jeg har aldri følt trangen til å bestige diverse fjell eller pakke sekken hver søndag for å traske gjennom skauen, uansett vær. Jeg har da gått min del av den norske fjellheimen, dog ikke så mye som Monsen *lol* Og JA vi har en vakker natur! MEN jeg er ikke den som oier, sukker og stønner og blir helt fjern i blikket av en fjelltopp....

Mannen min er av typen som drar på Hardangervidda alene og nyter alt dette jeg ikke klarer å nyte. Han kunne dratt ut hveeeer søndag..lørdag og for den saks skyld for å kose seg i teltet sitt. Han tar ofte med eldstegutten, som har arvet hans interesse for naturen.

Jeg har laget denne for ukas skissedilla. Den kule skissa er laget av HegeAL. Ludvik og pappa er her på lavvotur med overnatting. De storkoser seg og mor er fornøyd!



5 kommentarer:

Brit Sviggum sa...

Dette er absolutt en av mine favoritt-LOer. Elsker den!!!! Kjempefint med alt det røde som går til bildet, og så stemningsfullt med den mørke misten! :)
En super LO i TOPPKLASSE!!!
Ha en fin dag,AC.
Klem fra Brit

Beatemor sa...

Hihi - kjekt at mannen din og sønnen din har en sånn felles interesse da :-) Lo'en var flott. Digger oppsettene du har på layoutene dine.

Carrin sa...

Hohohoho!!
Kjenner meg godt igjen her ja! Tror ikke vi hadde hatt nubbsjangs på Monsen vi, til tross for ekstreme mengder sjarm, sant?

Takk og pris for at HUSET ble oppfunnet ;)

aina sa...

Herlig LO, flotte farger! Mye fint her hos deg!

sandra sa...

what a great layout!
I love the colours and the masked stars.
always love your work