torsdag 4. september 2008

Jeg har fått award!

Jeg har fått denne koselige awarden av Vibeke . Det satte jeg stor pris på!





1. The winner can put the logo on their blog
2. Link the person you received your award from
3. Nominate at least 5 other blogs
4. Before listing the nominees give a brief reason why you chose them
5. Put links of those blogs on yours
6. Leave a message on the blogs you have nominated

Disse gir jeg denne awarden videre til:

Kristine - Hun lager de mest utroligste ting! Så er hun så søt og hyggelig IRL
Katrine - Hun har en unik stil som jeg liker godt!
Monica - Hun er alltid så flink til å gi kommentarer og hun lager de flotteste loer<3
Carrin - Hun lager så flotte og fargerike loer og har en nydelig blogg!
HegeAL - Hun er rååå på sarte loer og råå på røffe gutteloer, multitalent og min venninne!!

3 kommentarer:

mo9ca sa...

Tusen takk for koselig award, setter stor pris på det!!

Skal få sendt den videre så fort jeg klarer :)

Ha en super dag videre!!

*klem*

Carrin sa...

Tusen tusen takk altså!! ;)

Kristine sa...

Tusen tusen takk for koselig award og fine ord. Har sendt den videre.