mandag 5. januar 2009

En Skienhelg jeg sent vil glemme...

Jeg og min gode venninne Hege var i Skien denne helgen . Grunnen var helgetreffet på PIH !
Vi skulle unne oss en aldri så liten husmorsferie fra julen *lol*. Så vi hadde bestemt oss for å gjøre Skien utrygg på fredagen...og scrappe på lørdagen (komme igang tidlig..). Det er virkelig lenge siden har hatt det såå moro på en bytur;) Vi var på et utested hvor dJ `n spilte "Boys, boy, boys" med Sabrina og "Touch me" av Samantha Fox!!! Vi danset og lo hele kvelden, en skikkelig vitamininnsprøytning.

Byturen gjorde sitt til at vi kom senere til PIH...huff *dåner* Så resten av lørdagen scrappet vi og koste oss . Jeg møtte mange koselige jenter både fra forum og som jeg kjenner fra før;) Vi hadde "Round Robin" og Mona hadde laget bingo + ulike utfordringer for oss, med flotte premier! Hun er da alltid så generøs og ikke minst blid:) Jeg gleder meg til neste gang.

Jeg legger ved 1 av Loene jeg laget på treffet. Det er Ludvik som baker pepperkaker før jul.



3 kommentarer:

Anne Bente sa...

åhh... denne var jo bare såååå utrolig flot, vild med det hele her.

KjerstiKK sa...

Høres ut som dere har hatt en fin helg! Er så lei meg for at jeg ikke fikk til å komme. Men jeg ser du kommer til messa i mars, så da treffes vi igjen!
Klem

Jorunns Fredfylte Boble sa...

Scrappehelgen i Skien hørtes helt fantastisk ut, det er godt å komme seg ut og få litt påfyll både på den ene og den andre måten! Ønsker deg en fortsatt fin dag :)