onsdag 21. januar 2009

Her er vinter`n

Jupp, her er virkelig vinter`n !! Så når vi endelig har fått masse snø, så vasser vi i sølevann *dåner* Kunne det bare holdt seg på et par-tre minus. Men akebrettet (eller sleden som Ludvik sier..Nissen "kom" nemlig med den julaften ifjor hehe) er blitt flittig brukt;) Man har jo bare lyst til å base rundt i snøen som en 5-åring..og det er nettopp det jeg gjør *hihi* Elsker vintern! Jeg legger ved en lo jeg scrappet igår. Vi fikk noen fine bilder her etter jul. Minn meg på å kjøpe en mer nøytral farge på lua neste år *dobbeltdåner* Alle vinterbildene er hittil med knallrøde lua..jaja.


8 kommentarer:

GryA sa...

Så fin stemning i Lo`n! supersøte bilder.

_Kine sa...

Så tøff! Kjempekult å se en rund layout fra deg :D Jeg blir snart sprø av været, regn, snø og holke om hverandre. I dag vurderte jeg å gå på skøyter til jobb :]

Heidi sa...

super flot ;o)

Hege sa...

Så flott LO, kjempefint med sirkelformat. Syns forresten det frisket opp med den røde luen:)

HegeAL sa...

Den var superlekker snuppa! Og ja, den røde lua knæsjer opp LOen *fnis*

annes paperfun sa...

Noe så nydelig og så flott stemning som du har fått frem her!
Ønsker deg en flott dag.
klem Anne

Ellen* sa...

Hehe - jeg digger den røde lua, jeg! Kjempefin vinter-LO!

Caroline sa...

Denne var fiiiiiin. Skikkelig vinter aktig:) Klem Caroline