mandag 2. februar 2009

En helg jeg aldri vil glemme!

Jeg har hatt tidenes helg! Jeg sitter her med røde øyne som svir hver gang jeg blunker. Det er på grunn av lite søvn *hihi* Fra torsdag til søndag var jeg på besøk i Meråker (øde sted assa...) hos min gode venninne HegeAL. Jeg og Hege (ei anna god venninne) tok toget oppover (jadda..jeg har flyskrekk...). I kofferten hadde vi scrappesaker og vin*gliser* og litt klær...

Vi rakk å scrappe, drikke vin, dra på Harrytur til Åre, se Åge spille trommer, leke med star wars sverd (som Åge tørket av ) HAHAHAHAHA. (intern) og møte HELE familien ;) Det var en helg som gav mersmak og vi har allerede bestemt en tur oppover i juni:)




Her er et bilde av oss. Fra venstre er Hege, meg og HegeAL


Jeg fikk scrappet hele 10 loer denne helga. Jeg har slitt endel med inspirasjon for tiden og ville prøve noe nytt. Da jeg møtte Hege igjen så fant jeg dette med det samme! Jeg har nå neste gått over til kun lettersize, noe som funker såå bra. Jeg trodde det ikke passet for meg, men der tok jeg feil. HegeAL er også igang med å lære meg å lage rammer ....noe som er en prosess! Du snakker om en helt UMULIG elev*dåner* Så vi skal fortsette arbeidet en anna dag..stakkars, tålmodige Hege *klem* Jeg legger ved en av loene jeg laget. Jeg fikk papp av Hege, så denne bakgrunnen dedikerer jeg regelrett til henne!!! Jeg tok med meg pappesker hjem fra garasjen hennes *fnis*

Tuuusen takk for en fantastisk heleg!!! Scrappesider av helgen kommer senere!




9 kommentarer:

HegeAL sa...

*miss you already* gleder meg vilt til både mars og juni her nå!!! weee
Og jeg lider fortsatt av dialekt forvirring her...er ikke bare bare å sjonglere bare ved å snu huet *lol*

Store og små sa...

Åh, det hørtes ut som den perfekte helg altså. Så utrolig koselig!Det gjør ofte noe med motivasjonen når man treffer andre inspirerende scrappere-og venner, ikke minst.

Flott LO du har laget, kult med bølgepapp som bakgrunn.

Hanna sa...

Ååå så kjekt det høres ut! Nydelig LO også :-)

annes paperfun sa...

Høres ut som dere har hatt en flott tur :o)
Herlig å møte andre scrappeglade damer.
Flott LO du har lagt ut her også!
Ha en flotters dag.
klem Anne

Hildegunn sa...

Herlig LO du har laget!

Sant det er flott i Trøndelag, ja?

For en produksjon du hadde i helga da! Gleder meg til å se de andre LOene dine !

GryA sa...

Ble litt misunnelig nå! supert med scrappehelg,også var du så heldig å få ta en tur til verdens navle Meråker! (jeg er født og oppvokst der og synes selvfølgelig det er en fin plass)

Superfin LO du har laget. Gleder meg til å se resten!

HegeAL sa...

welcome back!
Hilsen The man on drums!

HegeAL sa...

Halla!! Ligger no til deg i bloggen min ;-)

-klem

Monica sa...

Høres ut som en drømmehelg. Og for et flott bilde av dere lekre jentene! :)
Gleder meg til å se dere igjen i mars, for dere kommer på scrappetreffet sant? *håper*
Kjempefin LO, utrolig kult med bølgepapp som bakgrunn og herlige bilder. Og hey! Du scrapper lettersize :)) *klem*