torsdag 10. september 2009

Skissedillaskisse #24

Skissedillaskisse #24 er laget av meg. Jeg liker enkle skisser, hvor man har endel frihet til å utrykke seg som man vil.


Dette bildet er av mine to små håpefulle, på ferie i sommer. Storebror passer alltid på søster og de holder stadig hender:) Det varmer jo et morshjerte å se de to tassende nedover gata. Jeg har brukt de nye Primaarkene! Jeg har forelsket meg helt i Prima denne sesongen. Papir i hjertet har fått inn sååå mye lekkert fra Prima og ande produsenter. Sjekk også ut de nyyydelige blomstene fra Prima her. De nærmeste dagene kommer det til å bugne av lekkerbisker.




9 kommentarer:

Maria Therese sa...

nydelig lo! tihi har allerede på vei 5 av de boksene med blomster!!
Ha en god helg!

bestevenn sa...

Kjempestilig. Det var en illustrerende LO til bildet.

Aquarell sa...

Kjempefin LO. Bildet var nydelig.:D
Ha en fin helg.

Iselind sa...

en av mine favoritter for tiden. den er nydelig. Skal jobbe med skissen din i kveld tror jeg:)

God helg.

Iselind

{ Kristina } sa...

Herlige!! Digger de små trærne som stikker opp. :)

Peggy sa...

This is so beautiful, I love the colour combo and that beautiful style of yours.
xxx Peggy

Karina Beck sa...

Fedt LO!!

Anonym sa...

Nydelig LO! Og en skikkelig flott skisse! Merker den har festet seg litt, for jeg har laget 3 LOer den siste uka som kunne ha vært bidrag til skissa alle sammen egentlig (he, he)

Anonym sa...

Lekker LO! Elsker de friske fargene:)