tirsdag 22. september 2009

{Takk}

Jeg er trist...fordi Scrappemania har valgt å legge ned bloggen sin. Bloggen var for meg et lyspunkt og jeg gledet meg til hver nye utfordring. DT gjengen der var et knippe med utrolig kreative og inspirerende jenter! Jeg fikk lyst til å scrappe når de la ut sine kreasjoner;)

Men som de sier, så må ting ta slutt...og seff hadde de sine grunner. Men jeg er trist uansett og det er jo bare et kompliment til jentene;)

De har en siste utfordring og det er Et Lite Ord {TAKK}

Jeg valgte å takke mine to gode venninner HegeAL og Hege , og fortelle de hvor mye de betyr for meg...






1 kommentar:

Hege sa...

Tusen takk for utrolig hyggelig hilsen i bloggen min. Blir helt rørt!

Nydelig LO du har laget her. Så fint med den store rosa blomsten som kontrast til de duse fargene.

Ha en fin kveld!