søndag 26. september 2010

~Take a chance on me~

Hurra for meg, som fylte år igår! Jeg er ikke så beskjeden av meg, så jeg gratulerer meg selv med en flott dag igår:) Jeg ville ha en 4-retters middag og det fikk jeg. Jeg måtte lage den selv da LOL. Men det er gøy med mat! Vi koste oss med gode venner til laaangt på natt og kvelden endte med youtube klipp. Perfekt.

35 år;)


Mannen min. Ja det er en parykk.....

Løøp inn til skissedilla denne uka. Det er nemlig jeg som har laget skissa! Den er veldig enkel, men anvendelig. Her er mitt bidrag. Jenta mi ler så godt, særlig når hun blir kilt....



11 kommentarer:

Carrin sa...

Du det youtube klippet må du jo legge ut?! Lo godt av bildet av mannen. Si til han fra meg at han aldri må finne på å spare til langt svart hår... ;)

Broggis sa...

Grattis med dagen igjen!
Høres ut som om det var en super kveld! Flott bilde av deg! Og Lula-mannen kledde usedevanlig godt den parykken!!
Som alltid..., lekkert fra deg!

Aquarell sa...

Gratulerer med overstått! Ser ut som en koselig feiring av dagen. :)

Ellen sa...

Herlig med barn som ler godt! Grattis med dagen din! Jeg har noen lekre bilder av min man i min blogg og!

Pia sa...

Gratulerer med vel overstått til ei ung, sprek og talentfull dame!

Anonym sa...

Såååå flott bilde av deg! Gratulerer med dagen som var! ☺

Herlig LO også, syns jeg hører latteren fra bildene....☺

Brit Sviggum sa...

Gratulerer igjen, AC :) For et nydelig bilde! Ja, altså av deg :) Er nok enig med Carrin om at mannen kanskje ikke skulle satse på langt,svart hår :)))
Nydelig LO som vanlig fra deg. Og bildene av jenta di er jo bare sååå herlige. Ha en fortsatt fin kveld.

MonaV sa...

Gratulerer med vel overstått!!
Virkelig et flott bilde av deg.

Og LOen....superflott den og!

Synnøve sa...

Gratulerer med overstått dag:)
Lekkert hår på mannen forresten;) he he.
Supersøt LO også, du har en herlig stil.
Takk for deilig inspirasjon.
Klem

Iselind sa...

Gratulerer med overstått birsdag Lula...!
Lekker layout du har laget....som alltid.

Ha en fin uke.

Iselind

Vibeke sa...

Gratulerer så mye med dagen som var!! Utrolig stilig bilde av deg:)