onsdag 6. oktober 2010

Det enkle funker det og....

Jeg har en laaang scrappetørke nå, eller.....egentlig er jo lysten der hele tiden, men tiden strekker ikke til. Jeg merker at studiene går ut over scrappingen om dagen ja... Jeg har kjøpt inn litt nytt som jeg har gledet meg lenge til å sette igang med. Har mange planer oppi hodet på hvordan det skal se ut. Masse lag på lag med kule kontraster avslutningsvis med et flott bilde! Slik blir det sjelden for meg da *lol*;) Det går i krøll og det enkleste blir det beste for meg. Ja ja.

Jeg har en liten høstferie nå og planen er å scrappe dillaloer så det holder fremover:)) Cant wait!


9 kommentarer:

Anne sa...

Denne var jo knallfin da! :D
Herlige farger.

Synnøve sa...

Så lekkert med C&S, men slettes ikke så lett som det ser ut til!
Herlig LO, og i deilige farger.
Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg. Blir sååå glad for slikt:)
Ha en god høstferie, med litt ekstra scrappetid!

Klem

Hildegunn sa...

Denne var veldig flott! Du har fått med mange farger på få detaljer, herlig!

Ønsker deg en fortsatt fin høstferie!
Klem

Grethe sa...

Nydelig!

Wenche sa...

Nydelig. Får vel ikke sagt "det enkle er ofte det beste" ofte nok tror jeg. dette er verkelig et flott bevis på det.

Kjempekoselig om du tar en kikk innom den nye utfordringsbloggen jeg er med på; http://scrapperiket.blogspot.com/

Anonym sa...

Syns denne var kjempeflott jeg! Liker godt de nye arkene og stæsjet til MME jeg også!

Ha en fin høstdag!

Catrine sa...

Sålekker layout! Du har øye for detaljer og det lille ekstra!

Veldig kjekt å får "se" hvordan du holder kurs! Du er kjempedyktig!

Ha en flott mandag!
Og ja- vi snakkes plutselig! *klem*

Vibeke sa...

Denne var så kul!! Og dette er de aller vanskeligste Loene å lage, synes jeg.. Får ikke helt til. Men din ble bare så rå flott:)

Håper du får en fin uke:)

Nicole Brenna sa...

I love the simplicity of your layouts! They are gorgeous! I have a total problem with that... I want to fill every last bit of the 12x12 space!

I would love to have you stop by my blog. I have a giveaway right now and a thing called TRADE IT THURSDAYs.
Bye for now!