søndag 2. januar 2011

~Nytt år og første skissedillaskisse~

Ja da bikket vi 2011. Litt uvant å skrive det tallet, men det går seg alltid til;). Det har vært deilig med lang juleferie og jeg har kost meg med familie og venner, bare tatt det med ro. Jeg har ingen forsetter iår, bortsett fra å begynne et sunnere liv...Nå er det slutt!

Det er klart for årets første skissedillaskisse! Vi har fått med oss vår egen HegeAL til å sponse oss denne måneden. Hennes butikk "Det lille ekstra" er full av stempler med søte tekster til alle mulige varianter. Hun er så gavmild og gir bort hele 3 plater! Hun har i tillegg laget ukens skisse, som jeg personlig ELSKER!





Imorgen kommer det en liten nyhet inne hos skissedilla......Vi gjør en forandring som jeg håper dere liker;)

3 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Kjempefin LO du har laget, herlig å se litt sommer nå midt på vinteren.

Ønsker deg et kjempeflott og kreativt nytt år!

Grethe sa...

Ah! For en herlig side! Så sommerlig og deilig!!

Hege sa...

Denne LOen var så herlig! Elsker fargene og detaljene. Fint med lacearket (inspirerte meg også til å få brukt et). Skjønt bilde!