søndag 30. november 2008

Adventstemning...

Idag kom jeg hjem fra en etterlengtet helg i Gøteborg:) Jeg og hubbien har hatt barnefri og kost oss masse! Vi er herved ferdig med alle julegavene og skal bare koooose oss i desember. Vi var på julemarkedet i Liseberg, for en fantastisk julestemning det er der;) Vi bare gikk og kikket i alle bodene, snuste inn julegløgg, brente mandler, og hjemmelget fudge....imens vakker julemusikk gjorde opplevelsen perfekt! Vi er der for 2 året på rad og jeg kan ikke tenke meg bedre opplading til Desember måned.... We`ll be back next year!!

En liten stemningsrapport fra stua her nå.... Ha en fortreffelig 1. advent.


Jeg ble så inspiret av Carrin sin artikkel på Hjertelagets blogg, om å pynte adventslysene. Så sett, så gjort*lol*.

5 kommentarer:

annes paperfun sa...

åååå så koselig og stemningsfult :o)
Kan tenke meg at det var koselig i Lisseberg :o) vi har noen år vært på julemarked på tivoli i København...der er det også veldig stemningsfult ja...:o)

Carrin sa...

Liseberg!!! Åååååååååå det har vi snakka om flere år på rad. Kan bare forestille meg hvor stemningsfullt det må være!!
Og heldige deg da; jeg har såvidt begynt med julegavene...

Monika sa...

Så fine pynta lys, veldig stemningsfylt!! En god ide!!

jeg har lagt deg til på blogglista mi, håper det er greit!!
Det ligger en liten award til deg på bloggen min :)

Salte sa...

Aaahhh - vakkert vakkert Lula!!! Helt nyyyyydelig!

Aquarell sa...

Så koselig med lysene, og så fint pyntet.
Kjempekos med alene-turer, ja.
HA en fin dag.:D