tirsdag 4. november 2008

Rapport fra PIH treffet!! + bilder

Det er skikkelig NEDTUR å komme tilbake til hverdagen etter en slik helg jeg har hatt!! Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne.... Det hele begynte på fredag, da jeg hentet HegeAL på toget i Asker;) Det var så utrolig moro å se henne igjen. Vi møttes jo første gang på messa i våres, men kun for noen timer. Siden har vi vært venninner på msn*lol* Men da hun kom hit frdag, var det som om vi hadde kjent hverandre hele livet! Det er så deilig å ha en man kan være akkurat seg selv sammen med;)

Fredag var det scrappetreff på Papir i hjertet , der Mona tok oss imot med åpne armer! Der føler man seg virkelig velkommen:) Hele kvelden gikk med til scrapping og selvfølgelig feiring av bursdagen til HegeAL. Mona hadde spandert en stor marsipankake, som vi koste oss med. Hun ønsket også Hege velkommen som designer på Hjertelaget, noe hun fortjener til det fulle!! Yasmin kom også på treffet, hun har blitt en god venninne av meg! Digger hennes utstråling og hun har en tilstedeværelse som gjør at jeg koser meg ekstra!

Lørdagen begynte med scrapping (dog uten nok søvn hihi) og så bar det avgårde til kortkurs med Salte. Det var utrolig lærerikt og inspirerende. Den jenta kan sine saker!! Jeg tror jaggu du klarte å omvende min kortfobi*lol* Jeg sitter faktisk nå med et kort til....

Deretter var det layout kurs med Ania. Du, for en fantastisk søt jente! Dette kurset hadde jeg gledet meg til og det skuffet IKKE. Hun viste oss forskjellige teknikker med lag på lag og "clustering", samt bruk av glimmermist. Jeg hadde endel mist fra før, men redd det blir maaaange fler..*rødme*. Takk for flott kurs Ania!

Resten av kvelden gikk til sosialt samspill (som det heter så pent pedagogisk*fnis*) og scrapping;) Mona satte igang med Bingo utpå kvelden, og hun var raus med gavene. Jeg vant!!! (tror det var 4 rekker)...hihi. Så hadde hun trekningspremier hele kvelden, samt liftekonker. Alt i alt en utrolig lørdag!

Søndagen startet litt tidligere enn jeg håpet....la oss 06.00 og sto opp 09.30...*dåner* JEJE, sånn er det når man ikke skal gå glipp av noe som helst og vil utnytte tiden sammen:) Så bar det avsted til albumkurs med Ania. Vi lærte å lage album fra bunn med mønsterark. Dette blir årets julegave her i gården! Tusen takk for gode tips;)

Vi avsluttet hele helgen med et restaurantbesøk i Porsgrunn. Takk til Salte, Moni, Kjersti(kkk), Hege (fran) for koselig avslutning. Og tusen takk til Mona som stelte istad denne fantastiske helgen! Jeg gleder meg til å besøke det nye lokalet deres;)

Så litt bilder..



Monica, Moni og Kjersti

HegAL, meg og søte Maia


Salte, HegeAL og meg


kortkurset til Salte




Mitt resultat




Meg og Salte




Meg, Salte + HegeAL
og sånn helt på tampen her.... Går det ikke ann å være normal på bilder? (note to self) *lol*





6 kommentarer:

HegeAL sa...

Kuleste helga ever!!!! Og jeg savner deg!! -klem-

Monica sa...

Takk for sist! Var kjempekoselig å bli bedre kjent med deg. Jeg hadde det så utrolig koselig og gleder meg til vi sees igjen på treff, håper det ikke blir lenge til :)
Stor klem

Tonje sa...

Ser ut som dere har hatt et fantastisk treff *grønn av misunnelse* Må absolutt få vært med på et slikt treff engang!

Ania sa...

Tusen takk for helga og takk for søte ord!! :D

Renée og Amanda sa...

Ser ut som dere hadde en super helg!!
Synes bildene blei kule jeg da. Normal er kjedelig :p hehe :)

mo9ca sa...

Kuuuuuule bilder av verdens søteste damer!!
Ser ut til at dere hadde en fantastisk flott helg i Porsgrunn!! Neste gang vil jeg også være med!!

*stor klem*