søndag 23. november 2008

Bursdagsfeiring + award + litt stemning!

Dette har vært en travel helg!! Fredag var det julebord med jobben, noe som var knallmorsomt. Eneste skår i gleden er at når rødvinen kikker inn.... så kikker vettet ut.... jeg danset altfor mye...noe som fører til verre rygg:( Og jeg som allerede er 50% sykemeldt....ja ja...Jeg koste meg iallefall og det er F... ikke ofte jeg er ut sånn;) Bilder fra kvelden legger jeg ikke ut her, pga mange folk som sikkert ikke vil ha trynet sitt utover internett;) Men gud som dere ville fått dere en god latter..*lol*

Fredag hadde min vakre 4 åring burdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Han hadde feiring i bhg med krone, sang og pølser. Familiefeiring på lørdag, hvor han fikk masse fint. Mikkemus klubbhus sin brannstasjon, EL-gitar, bilbane, penger + masse flott kær! Apropo klær...... Han skulle åpne første bløte pakka, så utbryter han: " Neeeeeeeei, ikke klær"!!! og tårene renner!!!! Er det mulig!!! *lol* Så viser jeg han alt det flott han får....og han roper:! Neeeeei" og snur seg til lekene....Huff jeg ble såå flau, men samtidig så er det typisk 4 åring da...husker jo selv hvordan det var....


Her viser han stolt frem gitaren han fikk! Pappan håper i det lengste at sønnen skal starte rockeband med tiden.....


Lillesøster er med...og står selvfølgelig foran kjøleskapet i håp om at vi skal lukke opp og gi henne mat*dåner*...Det skal sies at hun akkurat hadde spist 3 vafler....



Her er en award jeg fikk av søte Ellas! Denne satt jeg stor pris på, tuuusen takk for dine ord til meg og jeg sier jeg bare at jeg sender den rett tilbake til deg!



Så har jeg bare et lite stemningsbilde til slutt her...... Jeg ønsker alle en flott førjulstid!!! Kos dere og ta vare på hverandre:)


5 kommentarer:

Carrin sa...

Hohohoho!!!
Og DET utrykket på lillesøster da! 3 vaffler, det jo ingenting -skjønner henne godt jeg!

Unknown sa...

Gratulerer med 4-åringen :) Herlig bilde av matmonsen :lol:

A Family/Group Member sa...

The photograph you have for your header is absolutely beautiful

Salte sa...

Hehe, herlige 4 åringen din *leeer* Julebord på fredag - høres kjent ut. Jeg var på julebord på lørdag.. hihi, og ja, jeg hadde 4 åring uka før også. Nå er jeg på jobb. Ha en deilig uke AK. Klem

Anonym sa...

Gutten din er bare helt nydelig!! *smelt*

PS: det ligger noe til deg i bloggen min!