onsdag 19. november 2008

Feeling good!

Aller først vil jeg bare vise bilder av gangen vår...før og etter bilde... Jeg måtte ha vært i koma når jeg dro til maxbo for å kjøpe maling for 6 år siden*dånermasse*!!! Knallturkis faktisk...joda..jommen sa jeg marinetrend*dånerennåmer*





Egentlig så er vi jo i den mørkeste tiden av året....men jeg er en av de som storkoser meg i november og ikke minst DESEMBER!! Det er jo måneden over alle måneder;) Jeg koser meg med scrappinga om dagen og er i godt humør. Her er en Lo jeg laget for en tid tilbake. Det er egentlig ikke helt min stil, men sååå gøy å prøve noe nytt! Bildene er fra i sommer (minner meg om at jeg snart ikke har bilder igjen...mååå bli flinkere!).







5 kommentarer:

annes paperfun sa...

He..he.. ja det var en skikkelig knallblå farge...ble veldig fint med en lys vegg. Og jeg er som deg elsker desember...og november :o)
Så flott LO og litt uvanlig stil fra deg men flott er den.
Ha en fin kveld
klem fra Anne

Salte sa...

Knall turkis ja - gosj! hehe - men det var kult da! Litt lysere nå :) Digg layout du har laget!

Ellen* sa...

Hihi - jeg digger knallturkis, jeg da - men det ble jo litt roligere med hvitt;o)
Nydelige layouter du legger ut her!
Ha ei fin vinterhelg!!:o)

Anonym sa...

Så deilig med "ny" entre da! jeg liker også turkis, men kanskje ikke så godt på veggen! *fnis*

Og så herlig LO! *smelt*

GryA sa...

fantastisk fin LO ! Den likte jeg virkelig.