søndag 13. desember 2009

{Lucia}

Da har freden senket seg i hjemme her. Lussekattene er selvlaget og spist;) Det er en slik dag som jeg elsker! Først var vi ute og gikk tur i det klare, flotte, kalde været. Så slappet vi av( les:sov), deretter bakte vi.

Mamma og Pappa kom ned til oss på kaffe, gløgg og nystekte "katter". Jeg elsker slike stemningsfulle kvelder i desember....masse stearinlys og alle er blide.




Slenger ved en lo fra desembergalleriet til papir i hjertet. Løp inn og få masse inspirasjon for både juleoer, gaveposer og annet lekkert!




5 kommentarer:

Karina Beck sa...

Sikke et dejligt layout. Flot!!!

Maria Therese sa...

nydlig bilde og fin layout!!

Tone-supermonster sa...

Denne falt jeg helt for. For en lekker layout!
Likte så godt hvordan du har tatt igjen det røde og rosa, og samtidig fått frem bildet som blikkfang.

Salte sa...

Nam - det så godt ut! Og jeg deler din glede ift desember :)

Ann-Katrin sa...

Nomin, så søt og stilig layout og søt jente *smelt*. Desember er en deilig måned og aller best når en kan nyte den og ikke jage etter julegaver/ønsker. Jeg stresser ikke, he he. Ønsker deg og dine en søt adventstid.