lørdag 2. januar 2010

Årets juleloer + en lift

Jeg var så heldig å få barnepass igår m/overnatting;), så da var jeg ikke sen om å be inn min svigerinne Catrine + min venninne Hege. Vi hadde en superkoselig scrappedag + kveld. Jeg fikk unna 10 loer og stooorkoste meg virkelig. Lenge siden jeg har hatt roen til å sette meg ned.

Jeg tror 9 av 10 ble juleloer...må få de unna , for det er sjelden jeg scrapper juleloer i juni..*lol*


En lo om at Luna var en ivrig hjelper for alle med pakker iår...hun hentet under treet og pakket opp for alle*Lol*, mens broren var opptatt av å leke med alt han hadde fått.

Min farmor blir 92 i april og jeg er så glad for at jeg fikk feire julaften sammen med henne. Det betyr MYE for meg. Jeg er vokst opp med henne og hun har vært en "reservemamma" for meg. og alltid stilt opp. Nå er hun syk og svak og jeg er så takknemlig for alt jeg får oppleve nå med henne. Hun elsker å se på barna mine og ler masse når de er hos henne, hun stråler opp. Hun kom til oss på nyttårsaften og dette er et bilde av meg og henne



Hege gav meg en lo jeg skulle lifte. Orginalen er laget av Amber Ulmer. En helt rå dame!




9 kommentarer:

MonaV sa...

Wooow så produktiv!
Fine LOer, digger snømannen på den første:)

Kristine sa...

Oi! Hele 10 Lo'er på en gang. En sånn effektiv dag kunne jeg og trengt. Flotte LO'er du har lagt ut. Digga den med snømannen.

~Isabell~ sa...

10 Lo'er på en kveld, jeg er mektig imponert, og du er jo fantastisk dyktig så resultatet er jo like flott uansett. Jeg digger den første her, herlig med snømannen sånn=)

Maria Therese sa...

Kjempefine julesider ♥

Pia sa...

Stønn - jeg får dårlig samvittighet! Ikke noe scrapping her i huset....Lekkert det du har laget!

Norunn sa...

Så flotte LOer!
Nr 2 var virkelig flott, og full av betydning :)

Anne Emilie sa...

wooow, så flotte LOer! Du er helt rå. Bare elsket den første, hvor har du fått tak i den snømannen??

lillesmor sa...

Helt stum her jeg... ti loer - på en dag?? Du er utrolig produktiv. Ikke nok med at du lager de fort, men de blir jo så lekre og da!
Synes nr 2 var helt skjønn!

Crie Artezzanato sa...

Olá..

Eu gostei muito do seu blog e do seu trabalho.

Abraços do Brasil

Val
www.crieartezzanato.blogspot.com