mandag 11. januar 2010

Oppsamlingsheeeet!

Jepp, jepp! Første uke av januar har gått og du verden så flink jeg har vært med mine nyttårsforsetter...NOT!!! Eller jo..men ett av de..men det som har med helsa å gjøre..uff. Så jeg har begynt på nytt idag og later som forrige uke var en testuke*lol*

Kulda slipper taket og det er deilig! Unga får kommet seg litt ut og prøvd de nye skiene ig akebrettet. Ellers er intet nytt å rapportere herfra, annet enn at jeg heller vil sitte i stresslessen enn foran pulten og scrappe, noe som ikke er helt vanlig hos meg. Men , men..det bedrer seg vel.

Nå er CHA like rundt hjørnet og jeg gleeeeder meg til alle nyhetene!! Huzzzzzaaaaaa! Jeg sikler regelrett.. Papir i hjertet sitt galleri er full av herlige kreasjoner nå. Løp inn å se! Jeg legger ved en lo jeg lagde for Desembergalleriet, som ooooser av sommer;) Det er Ludvik som er på ferie i Varberg, Sverige. Et ypperlig feriested 4 timer unna oss, men lange strender og flott vær.



Det skjer STORE ting inne hos skissedilla om dagen. Carrin og Brit er headhuntet av oss dillajentene og svarte JA til å bli med oss på laget!! Juhu! Vi vet de byr på seg selv , er rause, humoristiske og engasjerte. Vi ville ha med akkurat disse to jentene, fordi de bringer med seg noe annerledes enn det vi allerede har.

Ukas skisse er laget av mich, moi, me! Her er mitt julebidrag av gullungene mine. Julaften er kommet og de er stivpyntet og forventningsfulle. Jeg har brukt endel fra MME på denne siden.


Jeg har også fått en søt award fra Lene. Jeg skal skrive 7 interessante ting om meg selv....OI.

1. Jeg blir fort sint....men like fort blid igjen da!
2. Jeg HATER husarbeid og hvis det ligger leker eller annet "bøss" på gulvet skyver jeg ned under sofaen med beinet.....
3. Jeg snakker aaaaaltfor mye og blir sliten av meg selv til tider. Må gjøre pusteøvelser liksom!
4. Jeg var aktiv innen konkurranseturn og dans, før en nerveskade i ryggen ødela alle mine drømmer...
5. Jeg er en planlegger ifølge mine gode venner. Jeg kan planlegge små detaljer, som skal skje om mange måneder. Jeg har store planer for neste jul...som et lite eksempel *rødme*
6. Jeg er rå på å huske små detaljer. eks tlf.nummer, hendelser, bursdager osv. Og elsker å overraske andre!
7. Jeg er en livsnyter. Jeg nyter hver dag og koser meg maks! Jeg gleder meg over små detaljer i hverdagen og gjør mye utav hver årstid når det gjelder interiør og mat. God mat og drikke ..mmmmmmm me like!





Det er mange som har fått denne awarden nå ser jeg rundt om..og jeg koser meg med å lese. Jeg velger å ikke sende den videre til noen spesielle, men heller oppfordre alle som er innom til å skrive ned 7 sannheter om seg selv;)

4 kommentarer:

~Isabell~ sa...

Nok en gang lekre LO'er fra deg, det er alltid noe nytt og spennende du finner på. Nydelige farger som harmonerer og detaljer som gir blikkfang=)

Pia sa...

Lekre LOer! Og kult med 7 fakta om deg sjøl!
Ha en flott dag!

Hege sa...

Nå har jeg vært inne å snik tittet så leng og dette innlegget var så herligt at jeg gir lyd fra meg....du er en helt fantastisk scrapper, som jeg henter mye inspirasjon hos. Synes de 7 faktaene om deg viser at du også er en herlig person, takk for at du delte det med oss.
Hege i Kina

rosy3108 sa...

so beatifull!