lørdag 16. januar 2010

Ny!

Med nytt år, måtte jeg fornye bloggen litt. Jeg fikk streng beskjed om at visse mennesker var lei av headeren min..hmmm. Så da måtte jeg finne på noe smart da! Og hvem tyr jeg til når jeg skal finne på noe smart? Jo, min GODE venninne HegeAL. Hun har ALL æren for nesten alt jeg fortar meg på dataen..jeg er helt RÆVVA på data*lol*.

tuuuusen takk Hege, for at du laget en aldeles nyydelig header til meg! Jeg er superfornøyd med resultatet. Jeg vet hvor mye tid slike ting tar...{heart}

Ellers går hverdagen som det vante med jobbing, jobbing og litt tvtitting. Scrapping er det lite av for tiden. MEN jeg har store planer om å komme meg ut av godstolen og inn på scrapperommet! Jeg har nemlig meldt meg på scrappestafetten inne på scrapping.no. Alle bør melde seg på , for dette er en skikkelig kos konk! Man får scrappet mange loer og treffe nye mennensker:)

Jeg slenger ved en lo jeg laget for januargallerietPapir i hjertet. Ludvik fikk en middelalderblorg av mamma og pappa til jul og denne leker han med ofte!





8 kommentarer:

Ellen sa...

Herlig med oppussing!!!

lillesmor sa...

Flott header, og stilig lo. Vet om en som hadde gått i taket hvis en slik hadde kommet inn hit - det er nemlig det eneste Herman ønsker seg om dagen...
Takk for tipset om scrappestafetten - skal løpe inn og melde meg på;-)

Ha en fortsatt god helg.

Pia sa...

Flott header - tar Hege flere oppdrag?...
Skulle gjerne blitt med på stafetten - det er min favorittkonkurranse - digger det at vi får ulike oppgaver som vi må fordele innad i laget. Men skal reise bort i februar! Så med mindre du klarer å få bytta stafetten til oppstart i mars....

Karina Beck sa...

Superlækkert layout. FLOT opsætning.

Aquarell sa...

Kjempeflott header, og ikke minst LO.:D

HegeAL sa...

godt du ble fornøyd snuppa!! Verdt jobben det vettu ;-)
Og det var deilig å se en anna header der nå *lol*

Wenche sa...

Flott ny look i bloggen. Gratulerer. Hege er veldig flink. Er helt sprø'å'gær'n jeg å, og har meldt meg på stafetten. ;-)

Marianne sa...

Flott resultat etter fornyelsen - og fremdeles god inspirasjon i LO-ene dine. :)
Det er en overraskelse til deg i bloggen min:
http://sakkalo.blogspot.com/2010/01/award.html