søndag 11. april 2010

Søndag ja.....

Da var denne helgen over! Den har gått i migrene og tygging av tabletter..urk! Så den flotte sola her på østlandet fikk jeg ikke med meg igår. Men idag derimot, har det vært utetid for alle penga:) Ungene har kost seg og hu mor(mich) har solt seg. Lettere rød her nå. Ellers har vi ryddet endel i hagen og spist hjemmelaget pizza (interesseklubben noterer håper jeg!)




Her er et kort jeg har laget for Gillers hus. Jeg prøvde meg på et konvoluttkort med sommerfugler.



Og et gratulasjonskort. Jeg har brukt Bobunny og MME på dette.


Ha en flott uke folkens! Jeg har ferie JUHUUU. I dette været er vel det greit eller??*lol*

4 kommentarer:

Aquarell sa...

Nydelige kort, likte spesielt konvoluttkortet med sommerfuglene. :)

Pia sa...

Været er herlig! Endelig!!
Flotte kort!

Aquarell sa...

Ligger noe til deg inne på bloggen min.:)

Anonym sa...

Så flotte kort! Ikke godt og ha migrene!! Godt du fikk med deg knallværet i dag iallefall:)

Hilsen Cathrine