onsdag 17. juni 2009

Designertreff hos Papir i hjertet! (Se opp for bildeRAS)

Jeg har hatt en slik helg, som man bare drømmer om! Det var duket for designertreff en HEL helg i Skien hos Papir i Hjertet. Å gi referat fra hele helgen vil ta år og dag (iallefall hvis jeg forteller i detaljer*lol*)

Jeg hentet min venninne HegeAL på Torp, Sandefjord på fredagen. Deretter dro vi rett til Skien, hvor vi hadde fått lånt leiligheten til søsteren til ei venninne. Dette satte vi sånn pris på! Tenk å vise slik tillit og gjestfrihet at man låner bort sin flotte leilighet til nokså fremmede....Vi er SÅ takknemmlige.

Deretter måtte vi de andre som kom. Ane,(Aniella) Trine(Tigerlilly), Linda(salte), Kristin( KristinL), Kjersti (katta), Mona(Zannasol) og Anne(Aksh). Vi scrappet og koste oss hele helgen, kun avbrutt av sosiale kosestunder;) Det kommer nå et aldri så lite bilderas, for å vise vår helg sammen.

Meg og HegeAL
Her er vi samlet alle sammen


Stemningsbilde fra kl. 02.00..


Anne


Kristin


Kjersti med søte Mikkel



Linda og Mona på Meksikansk restaurant, hvor vi koste oss masse på lørdagen. Sjekk de kule senioritane!


Ane med somrero

Hege og meg (EL loco!)



Trine




Linda med vaskeekte sombrero!



Og der var de visst igjen *lol*





Selvportrett av to slitne men fornøyde jenter!



Linda, Hege og meg





Tuuusen takk jenter for en fantastisk helg med masse scrapping, mye skravling og diverse ..ja hva skal jeg kalle det...obligatoriske flauser fra meg...*lol*
Jeg gjør som KrisinL jeg og avslutter med noen ord om jentene jeg har blitt bedre kjent med:
Anne(Aksh): Vi ble godt kjent og jeg setter sånn pris på de fine samtalene våre;) Det er godt å vite at noen forstår en...En sprekere dame må jeg lete lenge etter! Du er så FLOTT:)
Trine(Tigelilly): Din humor og tilstedeværelse løftet taket! Jeg digger deg og du får meg i godt humør bare av å være tilstede;) Håper inderlig jeg møter deg igjen.
Mona: Tusen takk for en fantastisk helg i butikken! Du er et levende og sterkt menneske! Jeg elsker dine påfunn og din spontanitet.
Linda(Salte): Du er livsglad og jeg liker at du er direkte! Som menneske er du inkluderende og har masse omsorg;) Gleder meg til flere stunder sammen med deg (vinkveld?)
Kjersti(katta): Herlig smil! Jeg likte din ro og din humor;) Og du.....Ikke siter meg HAHAHA.
Ane(Aniella): FOR ei herlig jente! Jeg trodde du var SÅ sjenert..aner ikke hvorfor hihi. Men det var du jo ikke. Du har en knall humor, som jeg flirte mye av. Interessert i de rundt deg og en magisk scrappestil:)
Kristin(KristinL): SÅ snill! Tuusen takk for at du gadd å kjøre oss hjem, selv om det ikke BARE var til venstre *lol* og hentet oss dagen etter! Så vil jeg si at jeg håper du tok det jeg sa som et kompliment og ikke slik det ramlet ut av meg *lol* Du forsto vel at jeg har til vane å drite meg ut...det kommer med pakka hvis du skjønner HAHA. Du er ei som stiller opp og som er utrolig omtenksom! TAKK
Hege(HegeAL): Min kjære venninne! Du aner ikke hvor flott min helg med deg har vært. Vi trenger ikke late som....Vi koser oss ilag og er oss selv. deilig. Vi har fått nok en helg med minner, som jeg skal ta vare på. Gleder meg til August! Glad i deg!!!!!
Da er det bare å løpe bort til galleriet og se alt det flotte som er lastet opp etter helgen!











9 kommentarer:

Carrin sa...

.....orker ikke legge ut om hvor kjipt det var at en ikke kunne komme seg nedover -men faaaaaaaaaader da!!!

Blir så misunnelig!!

Kjempflotte bilder av en kjempeherlig gjeng!

Ann-Katrin sa...

Høres ut som du/dere har hatt en topp scrappehelg. Koselig å se bilder fra helgen deres. (Og jeg kjenner til ord/setninger som ramler ut litt feil og som egentlig var i beste mening *dån*).

Lene S sa...

Ikke vanskelig å se at dette er en herlig gjeng som har det skikkelig moro sammen! Og tenk at man kan møte såå gode venner og til med soulmates gjennom scrapping og internet. Magisk!

Ha en fortsatt fin uke!

:)

Monica sa...

Kan lett forestille meg at dere hadde det kjempefint ja, for en herlig gjeng med jenter! Digger El Loco bildet-du er så kul Lula!! Og ler litt av kommentaren til Kristin som jeg skjønner var ment godt. Er gøy å ha noen rundt seg som ikke er så selvhøytidlig, sånt blir det god stemning av. Koselig at du deler bilder så vi andre også får snike litt.
Ha en fin dag og snart helg!
Klem fra meg

Aquarell sa...

Å, så herlige bilder! Ser ut som en fantastisk flott helg sammen.:D

Kristin Langnes sa...

Takk for en herlig helg, godt å lese mimring fra helga! Veldig glad jeg fikk mulighet til å treffe deg og bli ennå bedre kjent, og komplimentene varmet stort!

Anonym sa...

Herlig med bildedryss og det så jo sååå moro ut, da!

Anonym sa...

Dere ser ut til å være en herlig gjeng!!!

Jeg har noe til deg i bloggen min!

Fin fredag :)

Salte sa...

Så herlig - har ikke sett dette før nå. Vinkveld i Oslo neste gang jeg kommer nedover! Just invite me - hehe.. og du jeg stjeler bildene og legger de på fjesboka jeg..