lørdag 20. juni 2009

Tender care

Dette bildet av mannen min og Ludvik har ligget siden ifjor sommer, uten at jeg har klsrt å scrappe det. Jeg har alltid noen slike bilder, som er vanskelige å scrappe og da blir de bare liggende. Men så bestemte jeg meg bare for å sette igang! Viljen var sterk og plutselig løsnet det litt *lol*. Denne ligger i junigalleriet til Papir i Hjertet, hvor også materialliste ligger;)

PS. Jeg ble så inspirert av HegeAL sin gjenbruk av Primaembalasje, så jeg måtte prøve meg jeg også;))



11 kommentarer:

Aquarell sa...

NYDELIG! Og så smart med den prima gjenbruken! Takk for inspirasjon, har noen sånne liggende selv...
Nydelig bilde, og så flotte farger du har brukt.:D
Fortsatt god helg til deg.:D

Tonje sa...

åh, så nydelig!!! Du er bare en fantastisk dyktig scrapper! Takk for inspirasjonen:-)

ninabakke sa...

Så herlig :D

Iselind sa...

Et nyydelig bilde, flott oppsett og nydelig pyntet. Smart det med emballasjen.

Norunn sa...

wow!! så kjempestilig!
artig med gjenbruk også...virkelig lekkert:D

Silje sa...

Utrolig nydelig LO! Virkelig flott! :)

Hege sa...

Så utrolig nydelig den var! Virkelig lekkert med emballasjen fra prima bak bildet. Lekker fargebruk!

Anonym sa...

Åh, så skjønt bilde! BLir jo helt rørt her:) *sippsipp*

Lekker layout, og:)

Francielle sa...

Gjenbruk! Herlig! Og dette bilde er fantastisk fin!

Anonym sa...

Åhh, for et herlig bilde, syns du har fått det frem på en kjempefin måte! Nydelig pyntet!

Takk for titten! :))

Anne M sa...

nyydelig!!
Likte fargene og oppsettet her, vakkert bilde:)