lørdag 6. juni 2009

Min nydelige datter

Jepp! Jeg syntes min datter er verdens nydeligste, så det så! Men hvem gjør ikke det om sin egen datter? *lol* Jeg fant dette bildet fra ifjor sommer, da jenta mi var 1 år. Det har absolutt ingen spesiell historie bak seg , men jeg syntes hun var så søt der;)

Dagene flyr avgårde nå i juni. Ryggen krangler mye og hodet vil mer enn kroppen dessverre..;( Men jeg håper den holder enn så lenge.. Masse å gjøre på jobben, med foreldresamtaler, avslutninger, turer osv osv. Men det er moro da!




10 kommentarer:

Zarah sa...

Men himmel så söt - och fotot är ju ljuvligt! En kanonfin LO!!

Yasmin sa...

Såå nydelig Lula! Digger at du har brukt bølgepapp, glimmermist og alle de deilige greiene der.. Luna er jo bare såå vakker... :)

Har du gått fullstendig over på lettersize?? hihi..

Stor klem...

ps.. Det hadde vært så morsomt med en "date" igjen, sånn vi hadde i oktober!

Anonym sa...

Så fin denne ble! Jeg er blitt skikkelig fan, du lager utrolig mye flott! Liker så godt hvordan du bruker mist, pynter akkurat passe og oppsettene dine er helt knalle!

Aquarell sa...

Denne LOen var bare kjempesøt!:D
Kjempefint pyntet.

Maria Therese sa...

digger stilen din ♥♥♥
nydelig lo!!♥♥♥

Francielle sa...

herlig tulle du har! kjempestilig lo! og så fine ord!

Anne M sa...

Herlig LO av jenta di:)
Fint det var med det rosa ytterst på LOen som du har tatt igjen i pynten/detaljene på selve LOen.

Anonym sa...

*hihi* for et herlig bilde!!
Og en helt superlekker LO:)

Monika sa...

Så skjønn denne var!!
Er en stund siden sist jeg tok en titt i bloggen din nå ser jeg, var så masse nytt og flott å se på :)

Norunn sa...

En utrolig herlig LO! Vi er jammen bra heldige som har så nydelige barn:)