lørdag 4. oktober 2008

Da var stafetten ferdig for denne gang;))

Da var stafetten ferdig for denne gang, og det utrolig moro å være med:) Det er alltid så kos å møte nye mennesker og få masse inspirasjon.

Idag har jeg vært i hoverstaden en tur, eller rettere sagt utenfor hovedstaden;) Nærmere bestemt på Bikuben . Jeg klarte å svi av ALTFOR mye penger*dåne*...Jeg var der med Yasmin, som er verdens søteste jente;)) Vi ble kjent gjennom en felles konkurranse på scrapping.no. Siden har vi "holdt" sammen og jeg setter sånn pris på hennes vennskap. Hun har et sprudlene humør, smittsom humor og ikke minst er hun en dyktig scrapper. Takk for en superhyggelig dag vennen!! PS. Jeg fikk gavekort på Bikuben av Yasmin + HegeAL!! Gjett om jeg ble glad!!!!!!! Tusen takk jenter, jeg ble helt satt ut jeg:))

Jeg legger ved det siste bidraget mitt i stafetten....Min lille James Bond....Er han ikke god da..? Tusen takk for stemmene jeg fikk!



6 kommentarer:

Unknown sa...

ÅÅ så herlig!!! <3
Nydelig James Bond bilde!! :o)
Lekre detaøjer og stilig oppsett!!!

klem,
Jorunn

Bente sa...

Titter litt rundt og fant siden din!

Dette er Helt klart den søteste James Bond jeg har sett :-)

Hilsen Bente

Wenche sa...

Helt herlig Lo. Merket meg denne i stafetten, morsom.

Anne Bente sa...

åhhhh igen et skønt lo fra dig, og sååå herlige klare farver du har brugt.

Mari sa...

digger den layouten!! og det andre du lager:)

Vibeke sa...

kule farger - tøfft oppsett:) Herlig!!