lørdag 11. oktober 2008

Kitfight #2

Jeg var så heldig å bli utfordret av Nabon i kitfight på Scrappehuset. Det var utrolig morsomt å være med på, selv om arkene + stæsjet var litt av en utfordring for meg *lol* Det er snakk om at jeg brukte daaaager bare til å fordøye arkene (hihi). Men tilslutt følte jeg at de ble bedre og bedre og jeg klarte tilslutt å få scrappet en lo jeg ville sende fra meg;) Grattis til Aniella som vant denne fighten:)

Ellers så har jeg begynt å jobbe igjen etter laaaaang tid hjemme med barn. Det var litt av en overgang gitt...både psykisk, men ikke minst fysisk.. Jeg har knasket smertestillende i 2 dager nå, som det var drops! Håper det kun er startproblemer og at kroppen trenger å bli varm for å komme igang igjen;) Ellers er jeg in big trouble....






11 kommentarer:

HegeAL sa...

u know I digg it *glis*

Carrin sa...

Kjedelig å måtte jobbe, når kroppen ikke fungerer som den skal.
Nyyyyyydelig LO. Digge farger!!

Beate sa...

En herlig layout! Morsomt at dere vil være med på fighten!

Lene - nabon sa...

denne ble KUUUL, kjempeflott!

Liker egentlig alt jeg men du er så flink med å skape luft rundt du altså... DYKTIG!!!

Anne Bente sa...

åhhhh.... hvor er den dog nydelig.

tessa sa...

nydelig lo!! denne jeg likte best av de to ;-)

Tilte sa...

Meget flot LO med nogle skønne billeder :o)
Jeg håber du snart får det godt igen :o)

MN sa...

En kjempefin LO. Kule farger og oppsett.

Lin sa...

Liker alt du lager.., og du er så flink til å få "luft" samtidig som du får frem "budskapet" med kanskje flere bilder. Blir veldig inspirert av deg. Har liftet en LO som du har laget. Ligger i bloggen min. Men finner ikke orginalen i bloggen din!??!hmm, har kanskje funnet den på scrapping.no??
Kjenner du den igjen?

Lin sa...

Det er forresten Is-LOen..lol:

ninabakke sa...

Herlig LO :)