lørdag 18. oktober 2008

LSS-Oppgave 2 og litt syting...

Jeg begynte i jobb for en uke siden og ryggen har allerede streiket og sagt takk for seg... :(( Jeg har brukt helgen til å tenke masse på fremtiden, både når det gjelder økonomi, fysikk og ja...det meste;) Hva som skjer nå vet jeg ikke, annet enn at jeg antagelig må gå over på attføring eller rehabilitering...i en alder av 33!!! *dåner* 100% jobb fungerer dessverre ikke, iallefall ikke nå.... Hvis noen har tips til meg og mine rettigheter så roooop ut;)) ( Jeg er kommunalt annsatt)

Det var nok klaging herifra. Nå skal jeg se fremover og dette skal jeg klare!! Legger ved oppgave 2 av LSS på Minneriket. Vi skulle bli inspirert av "Ylvis møter veggen". Stikkord var hull og siluett. Jeg kom ikke videre til oppgave 3, men ble greit fornøyd med LOen;)) Jeg liker egentlig CS stilen godt, men klarer sjelden å få det til. Her har jeg brukt clear overlay og endel rub ons:)




5 kommentarer:

HegeAL sa...

usj, føler sånn med deg, vennen! Krysser fingre for bedre tider for deg! -klem-
Og forøvrig skulle Loen din så absolutt gått videre ;-)

Carrin sa...

Huff, så trist..
Krysser også fingrene her! Masse masse god bedring til deg! *stor klem*

Kristine sa...

Uff da. Føler virkelig med deg. Det er ikke greit når man gjerne vil, men kroppen sier bestemt nei. Den LOen din var forresten kjempenydelig. Syns du behersker C&S veldig bra jeg! Ta vare på deg selv *klem*

Anne Bente sa...

uhaaaa, det var ikke godt, føler virklig med dig, og håber det ordner sig det hele, super flot lo du har lavet, ha en god dag og pas på dig selv.

Wenche sa...

Æsj da, dette var ikke noe morsomt å lese. Føler med deg, og skulle du trenge å prate med noen andre med "kranglerygg" så bare rop på meg ;-)

den LOen din var jo helt herlig da. Gir meg ende over for alt du tryller frem i disse dager jeg. Lekkert.