torsdag 23. oktober 2008

Helg!

Ja da var det endelig helg;) Denne helgen skal brukes til å få ryddet scrapperommet mitt. Døren går jo nesten ikke opp! HHMPRR.....Gubben tror at det er et scrapperom og kombinert oppbevaringsrom!! Noe det IKKE er *lol*. HegeAL kommer hit neste helg, noe jeg gleder meg vanvittig til. Så hun må jo se huset vårt og ikke minst rommet mitt, fra dets beste side hihi.

Jepp, jepp...nok et sommerbilde er unnagjort;) Her løper Ludvik rundt på terrassen, kliss naken*lol*, mens han drikker vann fra himmelen( som han sier selv);)

Jeg har klippet ut blomster fra et nydelig Melissa Frances ark.



5 kommentarer:

HegeAL sa...

hihi...du tror ikke jeg tåler å se rommet som det er altså? Som jeg gleder meg! Bare 1 uke igjen!!!!!
weeee -klem-
Og digger LOen!! Du er herved klippedronninga i mine øyne *lol*

Anne Bente sa...

åhhh, igen igen et SUPER skønt lo fra dig, maser af flot pynt og et utroligt herligt billede.
god weekend til dig.

Wenche sa...

Innnom for å ønske deg ei god helg.

Og flott LO :-)

Karina Beck sa...

Flo Lo med et dejligt billed.

Beate sa...

Scrapperommet er hellig skjønner jeg *hehe* En nydelig layout igjen! Og det MF arket tror jeg at jeg må kjøpe altså.

Ha en flott lørdagskveld